Kommunala vårruset!

2kommentarer

Ikväll så har jag och andra kommunalare sprungit/gått vårruset. Mycket trevligt med fina priser till de som hade turen att vinna, alla fick en påse med lite ätbart i så jag var nöjd ändå. Eftersom ingen av mina arbetskamrater hade anmält sig så gick jag dit själv, men det tog bara ett par steg så hade jag slagit mig ihop med två andra tjejer från en av förvaltningens boende. Efter avslutat lopp så bjöd de in mig till deras filt för en gemensam fika. När jag kom hem så insåg jag att kvällen var alldeles för fin för en rastlös själ att sätta sig i en lägenhet så jag tog en långrunda med hunden. Jag kan lova att jag nu sitter och känner mig väldigt nöjd över kvällens alla aktiviteter.
 
 
I morgon är det dags för pappsen och mig att köra
syrenrundan på Öland :-)
 

2 kommentarer

Spanaren

23 May 2014 07:04

Så stilren och vacker bild *gillas mycket*
Du är duktig du och en fena på att skaffa dig nya spingar- och fikavänner *ler*
Ha det så bra med pappsen/ kram

Synskadad fyrabarnsmamma

23 May 2014 22:46

Wow vad duktig du är och förstår att du är nöjd och det ska du verkligen vara :)
Ha en lika bra dag med pappsen :)
En massa kramar

Kommentera

Publiceras ej