Inför stundande ledighet!

2kommentarer

Hittande en tidning där det stod 53 saker som man skulle passa sig för i sommar. Inte utan att jag skrattade för mig själv då jag läste vissa av dem. Som att man inte skulle knatat runt halvnaken i Foppa tofflor i livsmedelbutiken eller att boka cykelsemester i Skåne i förväntan om att landskapet ska vara platt. Denna passade in på mig....räkna med att hinna bli klar med renoveringen under sommaren...eller typiskt mig att leta efter pumpen till luftmadrassen i ett stökigt förråd i två timmar utan att hitta den. Kanske är det sådana listor som jag ska skriva i sommar sittande i min solstol med en kall Mariestad i stället för att jobba och slita.
 
Bottennapp är också napp!
 
Nu är det dags att säga Nattinatti!
 
:-)
 
 

2 kommentarer

AnnaKK

28 May 2014 09:06

Ja, det blir fint med en helgdag imorgon - så ökar chanserna iallafall lite grann till att vi faktiskt BLIR klara med renoveringen! ;-) (Fast lite mer än bara sommaren vill vi nog ha på oss... Har sagt att huset ska vara inflyttningsklart i slutet av september, men blir det inte det får vi väl skylla på nån av de inlejda hantverkarna - eller på att "svärsonen" gör alldeles för mycket annat om helgerna än bara snickrar! >:-D)

Spanaren

28 May 2014 09:31

Underbar bild med tång, flöte och ett himmelsblått vatten *wow*
Djupandas och låt sommaren överraska oss var dag ... det blir nog bäst :-)
Trevlig helg/ kram

Kommentera

Publiceras ej