Blodomloppet 2014!

2kommentarer

Oj vad härligt glada motionärer i Blodomloppet som jag har sprungit tillsammans med ikväll. Jag var grymt laddad men när vi samlades innan loppet för att få nummerlappar av Anna så fick jag ännu mera spring i benen. Anna i vårt lag sprang en mil, jag och de andra brudaran gav oss på halvmilen. Jag sprang hela vägen utom i sista uppförbacken då gick jag fem steg för jag insåg att det skulle gå fortare att gå....hahaha. Det var helt underbart att springa in i målområdet efter avslutat lopp. JAAAAA jag gjorde det! Vi avslutade kvällen med att mumsa på allt gott som vi blev bjudna på.
 
 
 
 
Tack underbara tjejer för ikväll!
 
:-)

2 kommentarer

AnnaKK

13 May 2014 07:48

BRAVO!!! :-D

Själv hade jag väl sprungit fem steg och gått de andra fem-sextusen... <:-I Eller nej, lite mer hade jag allt orkat springa - men löpning har aldrig varit min grej, så jag hade inte ens kommit på tanken att ställa upp i ett sådant lopp... <:-) Men ni ser så glada ut, så jag tvivlar inte en sekund på att ni verkligen hade jättekul!!!

Tror vi har hållt på med renoveringsprojektet i sex veckor nu, och det börjar faktiskt märkas på fysiken. Känner mej både starkare och piggare än på väldigt-väldigt många år! :-)

Mia

13 May 2014 09:24

Ett stort GRATTIS - du har gjort något bra!

Blodomloppet... nu i maj!? Hemma i Jönköping brukar det äga rum i augusti. Min son springer det i regel och de passerar på "min gata". Jag brukar stå på balkongen och fotografera honom. I år får loppet ta en annan sträckning då de monterat ned en gångbro de brukar springa... kommer förmodligen inte förbi mitt lilla hem... ;-)

Kommentera

Publiceras ej