Allt på en och samma gång!

4kommentarer

Oj vad det blommar ute, allt har bara exploderar i naturen. Det är så vackert så det är knappast man vågar blinka för att inte missa något. Kommer det bara ingen köldknäpp nu framöver så kommer vi nog kunna skörda både det ena och det andra till hösten. Snart är mina hallonplantor på plats och jag funderar även på att plantera en vinbärsbuske. Potatisen har kommit upp, så till midsommar blir det potatis som är odlade på Öland men inhandlade på Maxi i Karlskorna.
 
Mitt päronträd i full blom
 
Önskar alla en bra fortsättning på dagen :-)

4 kommentarer

TantGlad

12 May 2014 19:42

Vilket vackert päronträd du har. Visst är det mysigt nu med allt grönt och skönt i naturen. Nu går det undan som bara den, så det gäller fånga ögonblicken.

Ha nu en jätteskön kväll så här första dagen på den nya veckan.

Tjingeling och kram.

soffie

12 May 2014 22:08

å vad vackert ditt päronträd blommar, jag skulle vilja stoppa upp tiden lite nu för jisses va snabbt det går nu ,man hinner inte med alla olika blommor som blommar nu, kramen

Mia

13 May 2014 09:52

Som vanligt, går våren alldeles för fort även i år! Men jag njuter dagligen... Jag vistas ju också i en underbar miljö.

Vilken fin bild på äppelblomman!

Inger Maryissa

13 May 2014 16:40

Ja, detta är en så underbar tid då det formligem exploderar i naturen med löven som slår ut på träden och alla underbara blommor
Man önskar att denna tid skulle stanna länge....
Så vackert foto !
Kram

Kommentera

Publiceras ej