Sommaren är bäst!

4kommentarer

Av 67.240 tillfrågade så tycker 64,31% att sommaren är bäst. 18,7 % tycker att våren är bäst, 5,86 % hösten och 3,93 tycker att vintern är bäst. Så finns det ju även 7 % som gillar alla årstiderna. Jag älskar sommaren. Våren är också underbar med sina vitsippor, den härliga luften och fåglar som kvittrar. Men sommaren är alltid bäst, värmen, alla sköna kvällar, bara bruna ben, ljuset, grillat och att man har tid att träffas.
 
 
 
Vilken årstid gillar du bäst?
 
:-)

4 kommentarer

AnnaKK

21 Mar 2014 13:59

Jag säger nog också sommaren - men det får inte vara allt för varmt och torrt väder, och ska jag resa bort vill jag inte göra det när alla andra också har semester... :-)

Micke

21 Mar 2014 21:45

Alla årstider har väl sin tjusning, men mest gillar jag ju sommar och vinter, de där mitt emellan är ok men inte mer än så ;)

Tillönskar dig en fin helg nu.

Eivor

21 Mar 2014 22:31

Sommaren utan tvekan, sedan våren. De andra två är jag gärna utan.

Konstigt att din blogg inte kommer ihåg mig, jag har ju ett konto på blogg.se också. Men strunt samma de har väl sina skäl.

Ha nu en bra söndag

Kram

TantGlad

22 Mar 2014 09:18

Sommaren ÄR BÄST tycker jag med! Livet är så mycket enklare då med allt. Man bara njuter av värmen som gör en glad och livsfull.
Ha en skön lördag nu vännen.
KRAM!

Kommentera

Publiceras ej