Ölandshelg!

4kommentarer

Nu sitter jag i min stuga, vedspisen värmer och teet smakar ljuvligt gott. Det var ett tag sedan jag var här nu så det är helt underbart att strosa runt för att titta på vårblommorna som kommit fram. När vi burit in allt som vi hade med oss så gick Gozzi och jag ner till havet. Soldis och vinden var isande kall. Händerna var som två isbitar när jag kom tillbaka till stugan, vantarna låg ju kvar i bilen. Kameran var med i alla fall. 
 

 
 
 
 
 
 
Trevlig kväll!
 
:-)
 

4 kommentarer

Eivor

07 Mar 2014 23:31

Det var en fin mås du fått på bild.
Tack, men inte måste du berömma inte. Jag lägger ut dem för jag älskar de små liven.
Men självklart är jag glad att du vill titta på dem.

Kramen till dig

Spanaren

08 Mar 2014 07:43

Fina foton! Älskar bara ditt första och översta foto. Underbar bild!

Mys på du och Gozzi och var bara /kram

S

08 Mar 2014 11:15

Så fint! Härliga marker att vandra i. Jag hoppas du får det lugnt och skönt. Här har solen äntligen tittat fram bakom slöjmolnen så ut ska jag!

Ha en skön helg
Kram!

S

08 Mar 2014 11:15

Så fint! Härliga marker att vandra i. Jag hoppas du får det lugnt och skönt. Här har solen äntligen tittat fram bakom slöjmolnen så ut ska jag!

Ha en skön helg
Kram!

Kommentera

Publiceras ej