Lite urblåst!

3kommentarer

Oj vad det blåst på Öland under natten och nästan hela dagen. Solen tittade fram på förmiddagen så när det väl slutade storma så steg temperaturen flera grader. Vi körde ner till havet en runda för att kolla på vågorna, vi stannade kvar i bilen som tur var medan vågorna piskade envist mot varandra. Riktigt mysigt. Tur man inte behöver sitta i en båt i alla fall. Mina fina tulpaner som jag köpte förra fredagen då jag var i affären står så fint i min gamla syltburk,
 
 
:-)

3 kommentarer

Mia

16 Mar 2014 07:37

Vilka vackra tulpaner! Superläckra!

Jag var inställd på inomhussysslor i helgen, det var varnat för oväder hela helgen. Lördag fm var det "liv" i Vättern... men under em var det behagligt väder. Blåste litet i och för sig, men solen sken och lockade ut mig... ;-)

Spanaren

16 Mar 2014 08:28

Vacker bild och vackra tulpaner!
Detta blåsväder.
Att du inte fotade vågorna genom rutan.
Vattnet är mäktigt fint på alla sätt och vis.
Var rädda om er och kör försiktigt hem idag/ kram

S

16 Mar 2014 10:41

Men åh så fina tulpanerna är!

Det blåste rejält här också, enstaka träd ramlade. Jag och en kompis skulle ut och köra på E6:an lördag fm och man kände verkligen i bilen hur vinden låg på. Nu har det lugnat sig lite och slagit om till regn. Ni tar det väl försiktigt om ni ska över bron!

Kram!

Kommentera

Publiceras ej