Helt otroligt!

7kommentarer

Jag ska bara kolla ifall ni också upplever att tiden bara rusar iväg eller är det så att jag ligger ett par dagar före er. Jag hinner tusan ta mig inte mera än att stiga upp så är det kvällen igen och då vill jag bara säga att några sovmorgnar gottar jag mig inte med. Hoppas att morgondagen och fram till lördag går väldigt sakta för då ska jag åka till min lilla stuga. Lika bra att jag går och lägger mig i tid för annars är väl denna natten också snart slut :-)
 
Så här fina var mina tulpaner som jag haft i 14 dagar, bra köp för 29 kr.
 
Sov gott!
 
:-)

7 kommentarer

AnnaKK

26 Mar 2014 21:41

Ja, tänk om man bara kunde sätta ner foten när helgen börjar, och bromsa in tiden så lördag och söndag känns minst lika länge som måndag till fredag... :-)

Trevlig Ölandstripp på dej!!!

AnnaKK

26 Mar 2014 21:42

Tänk att vi lyckades skriva kommentarer hos varann exakt samtidigt, trots att tiden går så snabbt!? ;-)

Spanaren

27 Mar 2014 06:53

Vilken bild ... ljuvligt vacker ... njuter ... tack!
Dagarna flyter i väg ... då mår du bra :-)
Mys ännu mera i din stuga till helgen/kram

Tess

27 Mar 2014 07:31

Tusen tack fina du, vad glad jag blir! :) Kram

S

27 Mar 2014 08:57

Åh, vita tulpaner! :)

Jag tycker tiden går lite halvsegt sådär. Ska inte upp till Göteborg förrän i april så det kunde gärna gå lite snabbare. Men hoppas du hinner njuta i stugan, andas många syrerika andetag och kanske hitta lite vårtecken?

Kram!

S

27 Mar 2014 08:57

Åh, vita tulpaner! :)

Jag tycker tiden går lite halvsegt sådär. Ska inte upp till Göteborg förrän i april så det kunde gärna gå lite snabbare. Men hoppas du hinner njuta i stugan, andas många syrerika andetag och kanske hitta lite vårtecken?

Kram!

Anonym

27 Mar 2014 10:04

Ja tiden flyger .......
Tack för tipset, jag blir jätteglad över sånna tips, för att måla på glas är något helt nytt för mig. den pennan måste jag kolla in, för det låter kul.
Ha det fint, KRAM Primrose ,-)

Kommentera

Publiceras ej