Dripp dropp!

5kommentarer

Grattis till John Kristian Dahl från Norge som vann vasaloppet idag, han är den fjärde norske herrsegrare i loppet. Laila Kveli även hon från Norge upprepade sin seger från i fjol. Jag kommer med all säkerhet ha träningsvärk i morgon efter att ha stakat mig fram hela förmiddagen från min soffa. Jag kämpade tappert men kom aldrig fram.
Ute har det varit grått och disigt hela dagen men ändå skönt. Dagens enda regnskur passade på att göra oss blöta när vi var ute på promenad. Det finns ju inget dåligt väder, bara .....!
 

Snart ny vecka!
Ha en fortsatt bra söndag!
 
:-)

5 kommentarer

Annika

03 Mar 2014 08:28

Jag kämpade mig oxå igenom loppet. I morse var det nysnö på marken....trist....Ha nu en bra Måndag.

Spanaren

03 Mar 2014 08:54

Underbar bild och verkligen underbar!
Synd om stackarn som ledde men inte orkade ändå fram. Ha en bra dag/ kram

AnnaKK

03 Mar 2014 20:33

Undrar om de som åkte vasaloppet för första gången igår nånsin kommer att göra om det!? <:-) Vädret har ju verkligen inte varit med arrangörerna den här gången, och spåren kunde ju knappt kallas för spår...

Fast att se upplösningen på tv var helt okej - och det blev ju mer spännande mot slutet än vad det först verkade som. Fast fy för att bli omåkt av tre stycken när det var så kort bit kvar... <:-I

Bosse Lidén

03 Mar 2014 21:01

Mycket Norge plötsligt. Synd om han som ledde så länge.

S

04 Mar 2014 10:21

Vacker bild. Nästan så man lockas att gå ut ;)

Jag lyckades slå på tv:n precis när målgången var. Tidseffektivt.

Kram!

Kommentera

Publiceras ej