Min far och jag!

0kommentarer

Igår så styrde pappa och jag nosen mot Öland för att hämta en plog som är ett av sommarens auktionsfynd som blivit stående hos mig. Han är väldigt nöjd över sitt fynd och den lilla skylten på sidan avgjorde visst hela värdet på plogen. På min fråga vad han skulle ha den till så var det för att titta på. Jag erbjöd mig att fotografera den så att han kan sitta inne i värmen från spisen och titta i vinter istället. En blick sa mer än turen ord. Så nu är den säkert på plats bakom en av de gamla grållarna som står där enbart för att beskådas.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Naturligtvis så stannade vi för att äta Ölandska kroppkakor innan vi körde vidare. Det tar lite tid att vara iväg med lilla pappsen för just idag råkade det stå en grålle som var till salu vid en gård längs med vägen, naturligtvis så stannade vi där. Men den fick bli kvar där som tur var, men idag så har han säkert kommit på andra tankar.
 
:-)
 
 

Kommentera

Publiceras ej