Min bok har kommit!

4kommentarer

Mycket spännade att öppna paketen med boken som Spanaren skickat till mig.
Tack så jättemycket!
 
 
 
 
 
Boken är en oförglömlig skildring av det medeltida Barcelona.
Bernat Estanyol, en livegen bonde i 1300-talets Spanien, tvingas
av sin brutale feodalherre att lämna både hustru och gård.
Med sin lille son Arnau flyr han till Barcelona,
staden där förrymda trälare har chansen att bli fria och finna lyckan.
 
Perfekt väder att påbörja en ny bok!
Fortsättning följer :-)

4 kommentarer

Spanaren

28 Oct 2013 18:45

Varsågod och trevliga lässtunder med denna bok som ville till dig. Tänk att böcker kan prata ... det visste nog inte alla om sen förr/kram

Ps Tur att jag skickade boken en dag i förväg så att du fick den idag

Annika

28 Oct 2013 19:06

Visst var det en rolig ide detta att byta böcker med varandra. Jag fick en bok som Skogsfen skickat till mig och som jag kommer att sträckläsa.
Måndagskramen till dig.

Rebecka - hårdrockstjej som bloggar om skönhet och vardag

28 Oct 2013 20:11

Det är så mysigt att läsa nu när hösten smyger sig på!! Jag är stammis på bibblan, haha :)

Soffie

28 Oct 2013 22:12

Den boken låter bra du får ge oss en recension sen...

Kommentera

Publiceras ej