Kort blev lång!

4kommentarer

Eftersom solen kikade fram så tog jag kamera och hund ut på en liten morgontripp. Skulle bara blev en lång härlig promenad och många samtal och hundträffar. Gozzi var på ovanligt gott humör så han har visat upp sig från sin allra bästa sida. Den nya rastgården i Wämö fick också besök, där fanns det många hundar som passade på att springa av sig. Gozzi hittade en pudelfröken som han ville leka med.
 
Denna nyfikna lilla ekorre hälsade oss välkomna till skogen.
 
 
 
 
Gozzi och jag tog ett parti schack innan vi gick vidare.
 
 
Det blommar fortfarande i utekrukorna.
 
 
Gozzi och pudeltiken leker i nya rastgården.
 
 
Då var det bara resten av dagen kvar.
Ha det så bra!
 
:-)

4 kommentarer

TantGlad

15 Oct 2013 18:58

Jag blir ALLTID så glad över att Titta på djurbilder, men så bara ÄLSKAR jag djur åkso.
Villken liten fin korre, och en sån ståtlig pudeltjej som Gozzi hittat. Mån det bli kärlek tro?
Jättehärliga bilder som gjör mig glad. Härligt att se lyckliga djur, för då mår man gott i kroppen och själen.
Ha en jättefin kväll nu vännen.
Bamsekramen från mig!

Anonym

15 Oct 2013 22:09

Å vad fina bilder ,så skojigt de har tillsammans hundarna, du kan sms eller ringa mej då du vet ,jag brukar ju kolla min blogg en gång/dag men om jag skulle missa från dej där vore det ju jättetråkigt,vad skoj om vi kunde få till en fika mitt mobilnummer 0709647212 ,
Vilket fint promenadställe det ser ut att vara där ,

AnnaKK

16 Oct 2013 08:55

Vilken fin dag - och fin park!! :-) Här ville solen aldrig riktigt komma fram igår, men idag ser det bättre ut - åtminstone för stunden. Så man borde väl egentligen strunta i datorn och gå ut en sväng!?

Pudlar är mysiga!! Om det inte vore för pälsen, skulle jag kunna tänka mej en sån! :-)

Inger Maryissa

17 Oct 2013 17:15

Vilka så fina bilder från din morgonpromenad
och så söt den lilla ekorren är och vovvarna
kram

Kommentera

Publiceras ej