Hus 25 av 100!

3kommentarer

Om detta hus vet jag igenting, inte mer än att jag tänkte varje gång jag stod vid busshållsplatsen efter avslutad arbetskväll med kioskvagnen på sjukhuset att det en dag skulle bli mitt. Jag kunde se mig själv sitta på glasverandan och sörpla te om kvällarna. Ännu så har min önskan inte blivit uppfylld men man vet ju aldrig. Kanske jag inte suktar efter det lika mycket nu som jag gjorde då jag var 16 år. Det jag vet är att det under åren som gått har skiftat i butikens utbud. Idag är där omklädsel av möbler med massor av fina möbeltyger.
 
 

3 kommentarer

Anki

24 Oct 2013 06:58

Kul att du är igång med husen igen... trodde nästan du gett upp...
Fint hus! Skulle absolut gärna sitta där på glasverandan... kanske inte med en kopp te, men gärna med en kopp kaffe :)

Anki

24 Oct 2013 07:01

Ser nu att du har två hus med nr. 24...

S

24 Oct 2013 10:14

Har inte kommenterar tror jag men tittar med intresse på dina hus. Så roligt hur varierande människor kan bygga.

Kram!

Kommentera

Publiceras ej