Hur kunde jag glömma?

3kommentarer

Te utan honung är som kärlek utan kyssar, så här sitter jag nu okysst och tesugen. Hur kunde jag bara glömma denna mycket viktiga ingrediens i mitt liv när jag var och handlade igår. Det går inte att ersätta detta njutningsmedel med socker, då är jag hellre utan. Så fort jag är klar med mina göromål så blir det första bästa affär som erbjuder honung. Såg att det kommit ut en massor nya goda teer också, så även den butiken ska få ett besök av mig idag. .
 
Simma lugnt!
 

Solen skiner och värmer en frusen kropp!
 
:-)
 
 

3 kommentarer

Annika

02 Oct 2013 12:17

Hej. Ju mer man tänker på det man är utan ju mer sugen blir man. Honung finns alltid(nästan)i mitt skafferi oxå. Roligt att testa lite nya smaker på te. Skriv gärna lite tips om du hittar nån som du gillar lite extra. Hej svejs.

Soffie

02 Oct 2013 20:32

Men vad typiskt, men nu har du väl köpt honung,stövlarna till Nellie köpte jag på sko punkten ,kram

Ailas

03 Oct 2013 10:06

Uh ja, denna glömska kan då ställa till det! Aldrig någonsin blir man heller så sugen som just då när man inte har hemma det man vill ha... och butikerna är stängda.

Vilken oktober, förresten! Nu gäller det att njuta.

Kram!

Kommentera

Publiceras ej