Gryning i skogen!

4kommentarer

Underbart vackert att sitta ute i skogen i gryningen med kameran laddad. Kameran är mitt jaktvapen, för någon bössa har jag inte. Det var så stilla i skogen så att min kurrande mage hördes över hela hygget. Tog med mig lite frukt att mumsa på men den envisa getingen som surrade runt mig hela tiden gjorde att jag inte ens vågade tänka tanken. Hur som så var det en stillsam stund både för mig och de som var jägare.
 
 
Man nästan ser tystheten
 

När jag kom hem så skulle jag bara svänga runt knuten för att snabbkissa Gozzi och vem träffar jag på då om inte min lilla ekorre. Denna gången hade jag kameran med mig, inte bästa skärpan men glad är jag ändå.
 
 
 Min lilla kompis <3
 

:-)

4 kommentarer

soffie

14 Oct 2013 20:35

men va roligt att du ska till min grannstad, om du får någon tid över så får du gärna höra av dej ,ska ni in till Karlstad något? vi kunde ju ta en snabbfika isånna fall...
vilken vacker bild på ekorren och den översta bilden är så fin ,att strosa i skogen är underbart...

Inger Maryissa

14 Oct 2013 22:04

kan mycket väl tänka mig det var underbart att sitta ute i skogen i gryningen
kommer ihåg somrarna i torpet i Norrland när jag växte upp, och jag gick ibland ut i skogen tidigt på morgonen...
det var en mycket speciell känsla
Fint foton och oj, så söt den lilla ekorren är !
kram

Spanaren

15 Oct 2013 07:17

Jag med säger att jag jagar med kameran *kul*
Har ibland känt en längtan med att följa med på älgpass ... men jag vill inte se när de skjuter ... så det får vara.

Fin bild av Ecke /kram

AnnaKK

15 Oct 2013 07:55

Maken hade fått låna med sej en kamera på jakten igår, men den hade visst legat orörd i ryggsäcken hela dagen... <:-)

Kan tänka mej att det är minst lika spännande att sitta på pass med en kamera som med en bössa - fast det hade så klart varit pricken över i om det verkligen kommit fram en älg till dej. Gör du ett nytt försök idag, eller???

Kul med ekorren! Så söt så!! Jag har haft en här runt huset igen nu de senaste dagarna. Kommer nog på bild i bloggen vart det lider. :-)

Trevlig tisdag på dej!!!

Kommentera

Publiceras ej