Graffiti!

4kommentarer

Jag tycker det är så roligt med graffiti och jag har skrivit om detta och visat bilder förr men det skiftar ju hela tiden så rubriken är ju alltid aktuell. Vägtunneln är välbesökt av personer som vill utrycka sig med sin sprayburk. De är väldigt skickliga. Tyvärr så har jag aldrig fått se när de är aktiva, jag är väl antagligen ute på fel tid. Men de verkar ha sett till så att de har egen publik. :-D
 
 
 
 
 
 
 
Blev lite full av skratt när jag ser den sista bilder, ser nästan ut som mitt kladdpapper då jag pratar i telefon.
Kanske jag skulle ge mig på lite större ytor. Undar om försäkringskassan har något emot att man står där och roar sig lite...... :-)
 
graffiti,

4 kommentarer

S

24 Oct 2013 10:13

Haha, jag tycker också graffiti kan vara riktigt kul (åtminstone när den reser sig över nivån "öhhhh snutjävlar" ;)) Du har ju riktiga konstnärer där.

Kram!

Spanaren

24 Oct 2013 11:51

Underbara foton! Tänk vad det kan enbart med en eller flera sprayburkar!!!!
Har ni FK kvar där du bor *ler*
Spraya på du /kram

AnnaKK

24 Oct 2013 12:44

Ha-Ha! Det borde väl vara en ganska lagom sjukgymnastik att spraya lite (eller mycket då...) färg på en vägg så där!? Kör hårt!!! :-D

Soffie

24 Oct 2013 21:55

När grafittin är så där är det konst för mej men tyvärr klottrar många bara fult på väggarna...

Kommentera

Publiceras ej