Evighetsdrygt!

6kommentarer

Hur mycket omsorg och kärlek jag än ger till min axel så går det så sakta med läkningen. Den smärtar och värker så man blir galen. Mycket bättre har den ju blivit om jag tänker tillbaka, men jag vill att den ska bli så bra att jag kan använda den som vanligt. Det enda jag vet är att det tar tid enligt läkare och sjukgymnast. Så medan jag väntar på det så fortsätter jag med att dra i mitt gummiband och gör mina tilldelade övningar. Jag vet...borde inte klaga ... finns de som har det mycket värre. Jag kan ju iallafall både gå med hunden, ta ett foto och koka gröt ..... fast inte samtidigt :-)
 
 
Ha en bra onsdag!
För det ska jag, ikväll blir det
restaurangbesök med arbetskamraterna.
 
:-)
 

6 kommentarer

S

16 Oct 2013 14:50

Finns alltid någon som har det värre. Finns alltid någon som har det bättre också. Inte så stor idé att jämföra. Elände är alltid personligt och ingen annan kan veta hur det känns just för dig.

Fin blomma, kan inte bli klok på vad det är för något? En salvia? Lila tycker vi om!

Ha det jättemysigt ikväll nu, kram!

Spanaren

16 Oct 2013 15:52

Så vacker bild. Lavendel eller hur? En bloggvän kallar mig lavendel så denna bild skulle jag allt vilja låna?!?!
En annan bloggvän har jätteont i sin axel och det blir ev. operation. Det är bloggvän Carola som finns i mitt länkarkiv. Tänkte ni kunde synka ihop er med eran värk *ler*
Du jag ska snart ha min bokbytarlista. Så du och din bloggvänner kan väl komma och skriva upp sig när listan läggs ut? En begagnad bok bytes mot en begagnad bok. Bok ska skickas iväg till avlöningsdags denna månad/ kram

Anonym

16 Oct 2013 22:04

Å vad fin bild,men usch att du har det så jobbigt med din axel,,,hoppas träningen hjälper så du får bli bra å slippa ha ont,kram

Spanaren

17 Oct 2013 07:31

Har lagt ut den riktiga boklistan idag så kom och skriv upp dig. Gäller även dina vänner också/kram

AnnaKK

17 Oct 2013 08:34

Jag förstår absolut att du klagar - vem hade inte gjort det!? Att bli så där invalidiserad från en sekund till en annan, och så attans länge dessutom, är ju hur himla sabla jäkla supertrist som helst!!! :-(

Skönt iallafall att du kan allt det där du rabblade upp, om än inte samtidigt! :-)

Hoppas du får en fin torsdag!!

Inger Maryissa

17 Oct 2013 17:17

det måste vara så jobbigt med värken du har i axeln
och hoppas att den blir bättre snart och även helt bra
kram

Kommentera

Publiceras ej