Det gäller att vara på rätt ställe!

4kommentarer

Härliga fredag!
Jag som annars har fredag varje dag nu för tiden tycker att just denna fredagen ska bli lite speciell. Läste i mitt horoskop att det skulle hända roliga saker i helgen och det förväntar jag mig naturligtvis nu, Så medan gröten kommer på plats, värktabletterna lindar och sjuksgymnastiken avklaras så kan det där trevliga komma till mig när det vill. Såååååååååå medan jag väntar...... kör jag mot Öland.
 
 
Vet ni va?
Idag är det kanelbullens dá!
Mums mums....:-)
 
Ha en trevlig fredag!
 
:-)

4 kommentarer

S

04 Oct 2013 11:34

Åh vilken vacker bild! Aha, då får man väl göra sin medborgerliga plikt och ta en bulle då. ;)

Kram!

AnnaKK

04 Oct 2013 15:24

Idag är det även min och makens förlovningsdag, och jag hade en liten idé om att sno ihop en tårta som vi kan fira med ikväll... Men nu har jag slitit som en liten blå här vid datorn i massor av timmar (och skrivit på min inlämningsuppgift) så jag har ju alldeles glömt bort det där med tårtan... Så det får nog duga med enbart kanelbullar (uppfiskade ur frysboxen) till kvällsfikat... <:-)

Det låter inte så där superduper-kul att ständigt ha fredag... Iallafall inte när det mest gör ont och krävs en massa sjukgymnastik! :-( Har du nån aning om hur lång tid det kommer att ta innan du kan återgå till ditt jobb och så där??

Låter däremot härligt med en sväng till Öland över helgen. Ha det så jättegott!!! :-)

TantGlad

05 Oct 2013 07:00

Villken vacker bild du fotat.
Men lotta....det är juuuu lördag idag, och inte......skojar bara med dig. Fredag varit och lördag hela dagen idag.
Tittar in för att önska dig en fin helg.
Lördagskraaaam från mig!

Inger Maryissa

06 Oct 2013 17:04

Jag har också fredag varje dag ( eller helg ;-), men visst vissa dagar blir mera speciella
och oj, vilket fantastiskt foto du har här med den flygande fågeln
så otroligt du fotat den !!
kram

Kommentera

Publiceras ej