Bland skalbaggar och virvlande löv!

2kommentarer

Gozzi och jag styrde morgonturen till bokskogen i Wämöparken idag. Behagligt skönt och så fort det kom en vindpust så dalade löven så fin till marken. Tur man inte behöver fram med krattan där. På flera ställen så ligger det ruttna träd som larver och andra småkryp kan leva och bo för att sedan blir till mat till alla dessa fåglar som finns i skogen. Inte utan att jag blev lite sugen på grillad korv då jag kände oset från grillen som lediga mammor med barn hade satt igång. Men mina mackor med ägg smakade också gott då vi kom hem.
 
 
 
 
 
 
Ha en fortsatt fin onsdag!
 
:-)
 
 

2 kommentarer

Mia

23 Oct 2013 19:10

Även här dalar löven från träden i massor... Snart går vi in i mörkret riktigt... Dags att tända ljusen och kura skymning inomhus...

Soffie

23 Oct 2013 20:43

Så vacker promenad du fick dej å fina bilder, vad roligt att du gillar mina boktips, ha en mysig kväll kram

Kommentera

Publiceras ej