Bara för en stund!

9kommentarer

Inte varje dag men ofta så tittar jag på alla foto från vår fantastiska resa till Mooloolaba i Australien. Det här är ett av fotona som får mig att bli glad.  En dag då vi satt på stranden och njöt av solen så kom det en herre med en dam vid sin sida. Han ledde henne ner för trappan och en bit ner där det var sand. Med hjälp av mannen la hos sig ner i den varma sanden och där låg hon sedan en lång stund medan mannen satt på trappan i skuggan. Han frågade henne flera gånger om hon ville ha hjälp upp, det dröjde en bra stund innan hon ville gå hem igen. Jag vill också ha möjligheten att få hjälp med att ligga på stranden och njuta av varm sand då jag blir gammal och naturligtvis så vill jag även ha en röd hatt.  
 
 
 
Ha en fortsatt bra dag!
 
:-)

9 kommentarer

Carola

17 Oct 2013 13:04

Hej och tack för hälsningen hos mig!
Jag sitter just nu o väntar på att få åka till fysioterapeuten
dock är det inte för axelns skull, utan dethär har med min höft att göra!
Axeln hände efteråt och då ska jag till en annan fysioterapeut med den men jag ska iallafall rådfråga nu om axeln!
Måste ju skratta samtidigt som jag kunde gråta, undrar om jag blivit gammal nu, när allt tycks gå sönder på mig?!
Eller så kanske det växer nytt på mig ;) kan ju alltid hoppas på det!
Jag har varit sjukskriven sen 23.9 och fram till den 10.11, så får jag se hur det känns då! I mitt jobb behöver både armar och höft vara i form!
Ha en fin dag , här kom första snön under natten och jag vill helst dra för gardinerna, njuter av din fina strandbild!

Eivor

17 Oct 2013 22:06

Vad underbart. Jag skulle behöva ha hjälp nu, både ner och upp. Men ingen karl. Så jag får hålla mig frrån straanden.

Hatt kanske inte är så dumt. Har aldrig haft någon.
Måste vara underbart att se tillbaka på korten ni har. Då är det du som sitter med den lilla kängurun på din profilbild också antar jag. Så gulligt.

Ha det gott och dröm dig tillbaka (eller kanske gillar du vintern också)

Kram

Anonym

17 Oct 2013 22:21

Vad mysigt för den gamla damen,å vilken härlig resa du gjorde,vilka var som åkte? Hur länge stannar din son?otroligt vacker bild,,,brr riktigt höstrusk idag hos mej...

Annika

17 Oct 2013 22:33

Nämen så fint. L. Kommer nog oxå få hjälpa mig till stranden om jag inte kan gå själv. Älskar sommar och sol inte det som kom ner över oss idag. kramm på dig Lotta.

S

18 Oct 2013 07:33

Så fint! Åh, jag hoppas vi har både sandstrand och en hjälpande hand när vi blir gamla (hatten är given!)

Hoppas din fredag blir en bra en.
Kram!

Spanaren

18 Oct 2013 10:10

Detta är livskvalité om något. Bara fotot talar sitt eget språk.

Du får meddela ditt namn + adress till mig via min presentationsruta på min blogg. Det är inte den 25:e än men bra att veta var jag ska skicka din bok
/ kram

Skogsfen

20 Oct 2013 15:46

Hej Lotta!
Det vill jag också, ha en hjälpande hand när jag blir gammal och naturligtvis en röd hatt varför inte röda skor med;))
Kollar om du godkänner dina kommentarer för då kan du få min adress här och inte godkänna den . Jag vill ju inte ha min adress över och ut på hela bloggen.
Kram från Skogsfen.

Spanaren

20 Oct 2013 17:18

Ps Vill veta ditt namn och adress för att kunna skicka dig din bok den 25710. Meddela det via min blogg och min presentationsruta. Sätter in min mejladress här också

Spanaren

20 Oct 2013 17:19

25 oktober ska det stå och ingenting annat *ler*

Kommentera

Publiceras ej