En liten försmak av våren!

2kommentarer

Idag har vi haft 13.5 underbara grader ute. Så när jag hade vilat lite efter nattens jobb och varit med kära mor på vårdcentralen så tog jag kameran runt halsen och Gozzi i kopplet för en långpromenad. I flera timmar var vi ute och strosade, njöt och fotograferade. Främmande människor stannade för att prata av sig och Gozzi är nu en välklappad hund. När vi väl kom hem var jag så full av energi att jag började möblera om. Så nu sitter jag här med sinade krafter en stor kopp te i ett upp och nervänt hem. Men det är ju en dag i morgon också. Trots att vi var tysta och smög på tå så såg vi inte ekorren idag heller. Men svanen lät sig villigt fotograferas.
 
 
 
:-)
 
 

2 kommentarer

Emmie

07 Mar 2013 00:58

Haha har du möblerat om igen? Du e för rolig :) du som hade gjort så fint sist jag var hos dig! Vilka underbara svan-foton! Kram

Spanaren

08 Mar 2013 09:54

Missat dina svanbilder ... de är fullkomligt underbara ... gillar svanar för de är så vackra ... tack :-)

Förstår att Gozzi är en myspyshund *ler* /kram

Kommentera

Publiceras ej