Våriga tankar!

3kommentarer

Idag när jag var ute och gick med lurvret så fick jag en tanke om att jag kanske skulle börja tränat till någon löptävling, typ tjejmilen. Fråga mig inte vad idén kom ifrån men den var som om jag bara var tvungen till att utmana mig själv. Kan ju vara så att jag lider av överskottsenergi. Jag ger infallet några dagar så får jag hoppas att det är övergående. Fredag och den hemmagjorda pizzan ligger i tyggt förvar i magsäcken.
 
Hoppas på sol i morgon.
 

Ledig fredag är en bra fredag!
 
:-)

3 kommentarer

annechristines/bustanten

19 Jan 2013 08:40

Lite spring i benen är väl inte fel *ler*
Härlig bild med mycket glädje.
Hemmgjord pizza vad gott. Det måste jag prova. Alldrig gjort det själv.
Önskar dig en toppendag!
Stor varm kram till dig!

Spanaren

19 Jan 2013 14:25

Vad har du för vovve?
Spring i bena det var då det på denna braiga bild *ler* Det som känns rätt det gör man :-)
Ha en bra dag/kram

AnnaKK

20 Jan 2013 14:07

Men det är väl perfekt att utmana sej själv - då har man en garanterat värdig motstånadare iallafall! ;-)

För egen del nöjer jag mej med att fokusera på den allmänna självdiciplinen nu. Lär behövas, för imorgon börjar min högskolekurs! Har visserligen läst på distans förr, och det gick bra, men nu är det ju på en nivå några snäpp högre upp. Och fasligt mycket litteratur som ska läsas, och förmodligen en himmelens massa som ska skrivas också... Pjuh! <:-)

Strålande solsken här - verkligen jättevackert mot den blåa himlen och den gnistrande vita snön. :-)

Kommentera

Publiceras ej