Sängen väntar

4kommentarer

Handling och tanke bruka inte alltid vara synkade när det gäller att ta sig till sängen. Men.....eftersom jag ska upp tidigt i morgon så kanske det hade varit bra om jag kom till sängs, det har inte blivit så många timmar sömn de senaste dygnen. Tidigt, tidigt så går tåget med mig i till Köpenhamn. Två dagar ska jag vara där och det ska bli så kul. Mina barn är så snälla och håller ställningarna tills jag kommer åter. Tack till mina goa ungar.
 
 
Hej så länge
vi hörs på fredag :-)

4 kommentarer

AnnaKK

30 Jan 2013 14:19

Åh, ska du möta våren i Köpenhamn, kanske!? :-)

Hoppas det blir en trevlig resa - och givande på alla sätt och vis! Själv har jag inte varit där på åravis... Men det måste ju vara helt perfekt att ta tåget dit!? Det skulle jag vilja göra nångång!! :-)

Spanaren

30 Jan 2013 15:16

Wow och åter wow vilket foto ... magnifikt vackert! Du måste ha en systemkamera liksom min bloggvän Corina. Jag tackar var dag för min systemkamera och vem vet ... kanske den finns där en dag ;.)

Ha det så gott i Köpenhamn/kram

Anonym

31 Jan 2013 23:12

otroligt vackert,vilket fint foto!

soffie

31 Jan 2013 23:13

glömde säga :ha det toppen i Köpenhamn:)

Kommentera

Publiceras ej