Nybörjarens guide!

1kommentarer

Fick en tidning för några månader sedan som jag av någon anledning bara stoppade undan i en låda. Det var när jag sökte efter ett papper som jag hittade den, "Runner´s World" heter den. Eftersom jag nu i ett tidigare inlägg skrev om mina planer att börja springa lite så var det nästan som ett tecken då jag hittade tidningen. Massor av bra tips på hur man ska börja, tycker man blir trött bara av att titta i tidningen. Något som jag undrar över är, hur kan det se så lätt ut då andra springer. Där jag nu bor så springer gammal som ung, med lätthet. Medan jag bläddrar vidare in min guide så önskar jag dig en bra fortsättning på dagen.
 
 
:-)
 
 
 
 
 

1 kommentarer

Spanaren

22 Jan 2013 18:27

Underbar bild!
Så klart att du skulle hitta denna tidskrift för allt har en mening. Vad du sen gör ... det är upp till dig själv *ler* /kram

Kommentera

Publiceras ej