Nu är det ord och inga visor

4kommentarer

Har försökt att få min sambo att inte ta allt för givet i det här hemmet. Jag är trött på de här översittare fasonerna nu. Bara ligga där och se hur oskyldig ut som hels när jag försöker förklara. Det är inte bara jag som ska städa, laga mat, jobba och betala räkningar hela tiden. Det är inte första gången som jag försöker få honom att förstå. Nu måste det bli en ändring om vi ska kunna fortsätta bo ihop. Men han vet och bryr sig inte så mycket. Han vet att han är min Pälskling hur mycket han än latar sig. Men just nu så fundera jag på att göra honom till en nakenhund.
 
Min underbara och fina Pälskling
 

:-)
 
 

4 kommentarer

soffie

06 Jan 2013 20:12

å va vacker han är:)

Per-Anders

06 Jan 2013 20:25

Jag såg ett videoklipp på YouTube från England där man lärt en hund att köra bil. Om det går kanske du kan lära din hund att betala räkningar också.

annechristines/bustanten

06 Jan 2013 21:51

Din pälsskling är fantastiskt vacker. Jag skulle nog stå ut med översittarfasonerna om man hade en sån stilig vove *ler*
Kikar in och önskar dig fortsatt fin kväll och God natt.
Kram från mig!

AnnaKK

08 Jan 2013 15:34

STOPP!!! Om du rakar honom på det viset så kan han ju inte vara din päls-kling längre!? Och det vill du väl ändå inte...? :-D

Räcker det inte med att du klipper tassarna på honom??

Kommentera

Publiceras ej