Knut = Julen ut!

2kommentarer

Redan förra helgen så började jag jula ut, kartongen från förrådet hämtades i alla fall :-) . Hur det var så tyckte jag att det blev så mörkt då jag tog ner en av stjärnorna från fönstret så de andra två fick vara kvar. Men idag så kände jag pressen att det var så dags. När jag nu ändå var igång med att sopa ut julen så passade jag på att möblera om. Jag är inte klar ännu, men eftersom utrymmet är begränsat så kan man ju lätt ändra tillbaka igen om jag inte skulle bli nöjd. Får fortsätta i morgon när jag varit på jobbmötet. Ska passa på att rensa garderoben också nu när jag ändå är igång. Behöver ha lite nytt nu när vårkläderna dykt upp som praliner i butikerna. Jag har ju en tendes till att spara och spara på det som redan gjort sitt i klädväg.
 
 
Har du julat ut ännu?
 
:-)
 
 

2 kommentarer

annechristines/bustanten

14 Jan 2013 21:19

Det är roligt att möblera om ibland. På hösten brukar jag bli lite fixarsugen.
Visst är det härligt med alla fina färger man ser ute i butikerna nu. Själv älskar jag färgstarka färger. Man blir så glad då.
Rensa garderoben gjör jag ibland. Fast.....jag hänger nog mest tillbaka kläderna igen. Jag har så svårt för att slänga.
Må så gott från ett kyligt Sundsvall. -22 nu. Burrrr
Stor kram från mig!

soffie

14 Jan 2013 21:46

japp den åkte ut på nyårsdagen men jag har två amaryllisar kvar som blommar än:) va fin bild

Kommentera

Publiceras ej