Härlig vintrig söndag!

5kommentarer

Bilen tog mig till en röd stugan i skogen där bästaste S och M bor för att umgås och dricka det goda teet som smakade himmelskt gott. Kameran var med för att soliga dagar och snö är ju så fint. Där inne i skogen så hittade jag konstiga slag och de konstiga slagen kom från ett konstigt stort livsfaligt djur. Ryser bara jag tänker på det.

VARNING VARNING VARNING!
 
Måste vara slag efter ett vilt djur...
 
...kolla noga inne under granen....
 
..det vilda djuret kom springande rakt emot mig...
 
...som tur är så springer det förbi och jag kan andas ut.
 
 
 

Hoppas och önskar att du haft lika fint väder som jag.
 
:-)
 
 

5 kommentarer

fjällripan

20 Jan 2013 23:14

Haha, jag tittade o tittade under granen och tänker det måste ju bara vara ett lodjur! åsså vare bara en munster :) Härliga bilder /Susanne

Spanaren

21 Jan 2013 07:51

Trodde först det var en uggla på marken och bland träden men det var ju eran Gozzi. Så fin han är :-)
Är det bara sällskapshund eller jagar ni fågel med honom också? /kram

Bonnfrua

21 Jan 2013 11:40

Vilken härlig "fryst" bild tagen i farten!!!

Ailas

21 Jan 2013 15:21

Haha, jag gick på det; trodde att det var ett vildsvin eller så. Näväl, det vilda var åtminstone rätt...

Vi hade barndop i helgen, så jag har inte haft koll på vädret, fanns ju liksom viktigare saker att titta på. :)

Kram!

AnnaKK

22 Jan 2013 07:44

Ha-Ha! :-D

Jag tycker det blir förvånansvärt stora tassavtryck efter vår lilla hund i snö, för han har ju så mycket lurv på fötterna som hjälper till att lixom "fjösa" bort snön kring tårna och så där. Men oj-oj-oj, så pluttiga hans spår var jämte det där lodjurets...!

Ha en fin dag!!! :-)

Kommentera

Publiceras ej