En mellandag till!

4kommentarer

Just nu är jag inne i ett stim med mellandagar, dagarna mellan jobbnätterna. Bara det allra nödvändigaste behoven tillgodoses. Eftersom ett av mina löften inför det nya året var att vila är prio ett när man jobbar och inget annat. Så här långt kan jag säga att jag är mycket duktig. Inte för att jag haft några problem med att jag inte sovit så mycket som man sig bör, men rätt vad det är så slår det till som en blixt från en klar himmel. Tänkte att jag skulle tänka efter före för en gångs skull. Ska nog bli ordning på mig med, vad det lider.
 
Natashas gymmar!
 
 
 
Torsdag och jag känner redan vittring av den lediga helgen jag har framför mig :-)

4 kommentarer

soffie

17 Jan 2013 21:32

hihi sötisen där:)

Per-Anders

17 Jan 2013 22:25

Att vila är viktigt. Det mår man bra av. Själv har jag längtat efter helgen sedan i söndags kväll.

AnnaKK

18 Jan 2013 08:10

Oj, vad hon kämpade på där - men hon lyckades ju också, så det nöjda smajlet var verkligen på sin plats!!! :-D

Ja, idag är det väl sista vardagen som jag kan vila på, på ett tag. På måndag börjar min kurs, fast jag hoppas ju att den inte ska betyda stenhårt råplugg 12 timmar om dagen förstås. :-)

Emmie

19 Jan 2013 01:38

Glad jag blir av att läsa att du prioriterar vilan! Mycket bra där :) söta bilder :) kram

Kommentera

Publiceras ej