Då var det vitt igen!

2kommentarer

Efter en snöig natt på halkiga vägar utåt öarna var det väldigt gott med frukost när jag kom hem. Nu gillar jag lite busväder när det är jobbdags så det där med vädret spelar inte mig någon roll, blir bara lite extra spännande. Några som inte gillat nattens busväder och hållt sig undan är alla vilda djur som vanligtvis brukar vara mer på vägen än i skogen. Endast en liten vilsen kanin som skuttade runt är allt vi sett. Nu är frukosten på plats och den sköna sängen väntar.
 
Tur man inte är fågel
God sömn väntar!
 
:-)

2 kommentarer

annechristines/bustanten

12 Jan 2013 08:59

Busväder är bara mysigt det. Själv tar jag ofta en promenad och klär på mig skönt om det är ett riktigt busväder.
Å så fin bild. Du har ju alltid så fantastiska bilder. Vad är knepet? Mina blir inte så bra.
Ett kallt sundsvall på -20 just nu kl 9. Burrrr

Ha en toppendag och kramar från mig!

AnnaKK

12 Jan 2013 15:28

Hejsan!

Ja, det var värst vilken vinter ni fick igen där ute vid kusten! Här i inlandet är det inte så farligt vare sej med snömängden, kylan eller blåsten. Men det lockar inte så jättemycket att vistas ute idag, så därför har jag mest hållt mej inne. :-) Fick hjälp av maken att montera ihop bordsskivan jag köpte på IKEA häromdagen med befintliga ben från de egna gömmorna, och vips hade jag fått en riktig pysselhörna!? :-D Iallafall så kom symaskinen fram, och jag har både fixat ett par för långa byxben och ett par kuddfodral. WOW, lixom!!! ;-)

Kommentera

Publiceras ej