Biltvätten

2kommentarer

Förlåt lilla mamma att jag skrattar så jag ligger dubbelvikt....jag fick den äran att följa med på mammas första besök till biltvätten idag. Detta skulle jag spelat in, hahaha hon är ju bara för rolig. Tur inte pappa var med för då hade han säkert stressat upp henne så hon hade öppnat dörren för att ta sig ut ur tvätthallen mitt under pågående program. Det började redan innan vi körde in då hon skulle se så att inte någon dörr var öppen genom att gå runt för att öppa och slå igen alla dörrar. Till saken hör att mamma har en ny bil som indikerar ifall det skulle vara så. Samtalet inne i bilen under pågånde tvätt kan vi ta en annan gång...hihi
 
 
Solen kom tillbaka till mig idag,
underbart.
Årets första fredag,
jobba står det på agendan :-)
 
Ha en bra kväll!

2 kommentarer

soffie

04 Jan 2013 20:06

va fin bild.härligt med sol den har visat sig här hos mej flera dagar nu:)Jag känner mej väldigt pigg faktiskt:)fniss va roligt ni hade i biltvätten:)

Hanna Karlsson

04 Jan 2013 21:37

Hihi, fnissar lite för mig själv. :-)

Kommentera

Publiceras ej