Som en stock!

6kommentarer

Somnade som en stock igår och jag har sovit 8 timmar i ett sträck utan att vakna. Har nog inte hänt sedan jag var barn om det ens hände då. Gozzi tittade lite konstigt på mig då jag steg upp, så det var bara att på med kläderna och ut på förmiddagspromenaden. När jag väl kom ut så var det så skönt och den lilla rundan blev en lång på över en timme. Gozzi blev glad och jag blev pigg. Nu är snart den sena frukosten på plats innan det bär av till mamma. Tänkte köra inom konditoriet för att köpa var sin biskvi till eftermiddagsfikat. Smaskigt!
 
Ska plocka med mig en kvist hem idag.
 

Söndag och ledig ännu en natt :-)

6 kommentarer

TantGlad

10 Feb 2013 12:39

Hejsan vännen!
Vad skönt du har sovit inatt och dessutom som en stock .
Man behöver nån gång sova ut ordentligt.
Biskvi men oj så du frestar mig.
Må så gott och ha en toppensöndag.
Kramar!

Inger Maryissa

10 Feb 2013 13:45

Kan tänka mig det var skönt att få sova så bra, det betyder mycket
Själv har jag problem med sömnen och blir så glad över när jag får sova bra.
kramar

♥ Carina ♥

10 Feb 2013 14:55

Skönt när sömnen är god!
Ser att din mamma brutit lårbenet. Vad skönt att hon återhämtat sig. Njut av go'fika tillsammans :)
Kram

Spanaren

10 Feb 2013 17:12

Ops vad många inlägg du har gjort sedan jag var här sist ;.) Stuga med Rosenbom och stuga med skylt och allt vad det nu var mera ;.)

Bra att du har fått sova gott *tumme upp*

Vad är detta för kvist?
Såg fin ut/ kram

TantGlad

10 Feb 2013 19:06

Har min kommentar försvunnit. *blink* ellet kanske jag var lite desträ i morse när jag skrev. *ler*.
Skönt att sova ut ordentligt emellanåt.
Förstår Gozzi tittade lite konstigt på dig.
Ha en fortsatt fin kväll. Kram

soffie

10 Feb 2013 19:42

va skönt att sova så gott en hel natt jag vaknar alltid minst 2 g/natt men som tur är somnar jag om snabbt, vilken vacker bild

Kommentera

Publiceras ej