Kan väl inte vara för mycket begärt!

4kommentarer

Det är inte ofta som jag blir hungrig på natten, men inatt hade jag nog kunnat ätit upp vad som. Längtan hem till frukosten och det goda teet stod högt på listan idag på morgonen. Så var det fredag igen. Funderade på inatt om det verkligen brukar vara så här mulet på vintern. Kollade på lite foto från några vintar tillbaka och jag hade många flera solfoto än vad jag fått ihop denna vinter. Inte undra på att så många flyr landet. Nog om detta.
Idag ska jag träna...jag ska träna på att lata mig. Jag måste bli bättre på att göra ingenting. Mutor är bra så om jag klarar av mitt träningspass idag så blir det gottor till kvällen.
 
 
Det kan väl inte vara för mycket begärt
med lite sol också :-)
 
Ha en bra fredag!

4 kommentarer

Spanaren

15 Feb 2013 09:22

Som små fjärliar ser dessa fina blomster ut *fint*

Grått i hela landet men vad gör det ... solen är snart här igen ;.)

Jag och Sokko kom in från en härlig sparktur för en stund sedan *ljuvligt*

Ha en bra dag/kram

Annika

15 Feb 2013 09:43

Om det är nån tröst så har inte vi nån sol heller.Men unna dig nåt riktigt gott ikväll. Ha en skön Fredag. Kramen

soffie

15 Feb 2013 20:14

wow vilken vacker bild , blä för detta mul:( jag mår väldigt dåligt då det är mulet allt för länge jag är en sol och ljusmänniska !kram

Anonym

19 Feb 2013 08:21

Vacker bild på rudbeckian! Den hade jag i min brudbukett fö :))

Ang solsken så upplevde jag att vi hade mycket av den varan i januari, men februari har varit väldigt mulen...Hoppas det ändrar sej snart :)

Kommentera

Publiceras ej