Från tvåan till ettan

3kommentarer

Hörde hur grannen brassade på musiken lite efter 7 medan mina laxbitar puttrade i ugnen. Av en ren händelse så zappade jag över till tvåan och upptäckte då att samma toner kom ur min tv. Jag skruvade taktiskt upp lite extra för att förbereda grannen på att 20.00 är det jag som står för underhållningen. Ännu är det ingen som knackat på dörren, jag är ju inte så van att behöva ta hänsyn eftersom jag bott i tassemarken i hela mitt liv. Troligtvis detsamma med min granne eftersom det alltid låter mycket därifrån. Kvällens toner från grannväggen stod ökenbluesbandet Tinariwen från Mali för, lite skillnad på tonerna från " En riktig jävla schlager" som min granne får stå ut med nu. Hämnden är ljuv!
 
 
Mina laxbitar var grymt goda :-)
 
 
 
 

3 kommentarer

TantGlad

17 Feb 2013 09:25

Hahaha måste skratta till ditt inlägg idag. Det var roligt. Öka takta sista kvarta.
Hämden är ju som sagt var ljuv och den sanna glädjen är skadeglädjen var det åkso nån som sa?
Nogsurrat från mig, för nu vill jag önska dig en SOLIG söndag .
Kram från TantGlad/annechristine

AnnaKK

21 Feb 2013 17:36

Grav!!! :-D

AnnaKK

21 Feb 2013 17:37

Ooops! GARv, skulle det ju stå - fast vid det här laget har du kanske stoppat ner din störiga granne i just en grav...? (Nädå!!!)

Kommentera

Publiceras ej