Årsastro 2013

1kommentarer

Vill du ha solsken får du skapa det själv, läste jag i en tidning där jag hittade mitt årsastro. Ödet är inte min fiende men inte min vän heller. Snarare väntar ett år då jag har allt i mina egna händer och det kan ju passa bra. Risker ska löna sig, Juni och juli blir stressiga och kärleksfattiga. (Kan det verkligen bli värre). Semestern ska därför läggas senare. Passar ju bra då att jag ska ha semester i slutet på augusti. Ska jag byta jobb ska detta ske första halvåret eller om jag vill byta spår är det bara att slå till. Jag börjar med att skapa lite solsken, hoppas ni också har glädje av det.
 
 
Kräftan skulle få ett fantastiskt år
så jag fundera på att byta stjärntecken :-)

1 kommentarer

AnnaKK

11 Feb 2013 07:52

Så sant det där med att man får skapa sitt eget solsken i brist på annat! :-) Och vilket störtmysigt foto!!!

När jag var yngre var jag rätt intresserad av astrologi ett tag, men nu läser jag inga horoskop alls längre... Kanske dumt, för även om det bara är oseriösa dagstidningshoroskop så får man ju något att förhålla sej till så fort man har läst dem - och lite utifrån hur man känner inför det som står kan man ju faktiskt GRIPA IN och PÅVERKA för egen maskin hur saker och ting kommer att bli. Dvs horoskopen kan fungera både inspirerande och avskräckande! :-D

Ha en fin måndag!!! :-)

Kommentera

Publiceras ej