Träningsläger

8kommentarer

Nu är det dags för att ta ett tag och komma igång med träningen så att man inte behöver lida av en ond rygg och andra krämpor till våren när man krypit ur idet. Musklerna ska ju hålla ihop bendelarna och inte tvärt om. Eftersom jag blivit hyresboende och andra sköter markservicen så får man ju hålla igång på annat sätt. Så nu åker jag på träninguppstart i två dagar och när jag återvänder så är jag taggad till tusen.
 
Man ska ju börja någonstans
 

Ha det bra alla och håll tummarna för sol!
 
:-)

8 kommentarer

Ama de casa

01 Oct 2012 10:40

Ok, då håller jag tummarna för sol. Här har den i alla fall återkommit :-)

♥ Carina ♥

01 Oct 2012 11:11

Hoppas solen är hos dig. Här är den i alla fall inte ;)
Lycka till med träningsuppstarten!

Johanna

01 Oct 2012 15:50

Hoppas du får det riktigt bra! :)

Tack för dina fina ord, det värmer, jag fick tips av en vän hur jag kunde klippa mig och blev sugen, men det innebär att en hel del hår ryker, och säger frissan jag passar i det så gör jag det, trivs jag inte växer det ju ut igen :)

mimmione

01 Oct 2012 16:47

usch ja det där dåliga samvetet, borde med träna, jättefin bild,

Anonym

01 Oct 2012 20:48

wow va fin bild,å hoppas nu du kom igång med din träning,svar;nä vi letade inte svamp alls den där dagen sen var det så himla blött så man ville bara gå snabbt för annars sjönk man ner i blötan..kram

Ailas

02 Oct 2012 14:07

Sol just nu här. :)

Plus ett väldans knackande och oväsen. Men fint blir det.

Vilken snygg bild du tagit! Proffset där... :)

Kram

AnnaKK

03 Oct 2012 07:56

Jag har funderat ända sedan jag fick sluta mitt jobb i somras, hur jag nu ska hålla mej något så när i form framöver. Jag är inte alls typen som går på gym, eller ens den som ger mej ut och småjoggar litegrann hemma på skogsvägarna... <:-) Men så råkade jag få på tv:n häromkvällen just som Vetenskapens Värld började. Så nu är alla mina träningsgrubblerier lösta! ;-) Enligt ny forskning behöver man bara träna intensivt i 12 minuter i månaden - det bör t o m en soffpotatis som jag klara av!? :-D

Men du har kanske något bättre tips att dela med dej av efter ditt träningsläger!? :-)

Selma

03 Oct 2012 20:19

Det borde jag också göra. Dra igång nån typ av uppiggande verksamhet.

Kommentera

Publiceras ej