Snörvel och söndagsmys

5kommentarer

Känner man sig risig så har jag hört att det hjälper att ha roligt. Så fick det bli, inte det bästa vädret men vad gör man inte när det är kval som gäller. Så på med varma kläder och lite frisk luft kan ju inte skada. Mitt barnbarn Kevin och jag tog oss en runda till Jämjö där IF Trion skulle spela mot Ramdala AIF. Regn och dis men båda lagen var så taggade att det nästan kändes som om solen skulle kika fram när Elias i IF Trion gjorde mål när det var en kvart kvar av matchen och som gjorde att IF Trion gick hem som segrare för dagen. Som tur är så har jag inte behövt lida allt för mycket över min utsvävning igår om det nu inte är inbillning så känner jag mig trots allt bättre idag.
 
Nu har jag lekt lite med bilderna jag tog igår :-)
 
Kolla bollen :-)
 
Målet som många väntade på
 
 
Mycket bra väder idag
för att sitta inne och leka lite!
 
:-)
 
 

5 kommentarer

Johanna

14 Oct 2012 16:18

kul och leka lite med bilderna!

Tack så mycket :)

Johanna

14 Oct 2012 16:20

Du får skriva många kommentarer till så du kan bli nr 100 :)

Ama de casa

14 Oct 2012 18:17

Bilderna blev ju hur coola som helst :-)

soffie

14 Oct 2012 19:29

jättfint blev det med dina bilder.hoppas du inte blir sjuk nu,kramen till dej

AnnaKK

15 Oct 2012 07:47

Nu fick jag faktiskt nästan lite fotbollsabstinens! ;-) Har inte varit på match på en hel månad, faktiskt! Missade dotterns lags två sista matcher i seriespelet, och för deras del blev det inget kval (utan en direkt nedflyttning till en lägre serie...)

Tråkvädret verkar fortsätta idag också, så det där besöket i Växjö följt av räkmacka på Börjes i Tingsryd låter som en rätt okej aktivitet. :-)

Maken och jag var på sjukhuset i Kristianstad igår och hälsade på makens farmor som är inlagd där. Den här sommaren har den ena krämpan efter den andra drabbat henne, men så pigg som hon var igår har hon inte varit sen jag vet inte när. Skönt! :-) Hon fyller 93 om en dryg vecka.

Kommentera

Publiceras ej