Ole dole doff, kinke lane koff!

2kommentarer

Vad det är jobbigt med alla dessa val!
Jag har alltid så jobbigt när jag ska välja eller bestämma mig för saker som är
lite mera avgörande som
något ska köpas eller andra förändringar.
Det är ju inte alltid som man själv kan styra över besluten heller
det kan ju vara så att andras beslut styr mitt beslut i slutändan.
 
Det är ju inte som att välja fel tjocklek på jackan då man går ut
med hunden :-) även om det kan vara nog så jobbigt många gånger.
 
Ett foto på min knäppa hund
 

Söndag och solsken!
 
Det gör säkert valet lättare :-)
 
 
 
 

2 kommentarer

♥ Carina ♥

21 Oct 2012 20:14

Ja alla dessa jobbiga beslut ;)
Ha en fin start på veckan som kommer!
Kram

Inger Maryissa

21 Oct 2012 22:32

Kommer ihåg ramsan:Ole,dole, doff.....från barndomen :-)
Jo, ibland kan det vara svårt och även ta lite tid innan man bestämmer sig när det gäller vissa val.
kram och ha en fin ny vecka som kommer

Kommentera

Publiceras ej