Kursstart

3kommentarer

Igår började min kurs som jag har funderat på i många år att anmäla mig till,,,,,men nu är det gjort och det snurrar ett o annat i huvudet. Egna inställningar är anledningen till detta krafttag. Det finns ett vrede på kameran som inte är så flitigt använt med andra ord...men nu är vilan över.  M, A, S, och P ska bli en del av min vardag. (Hoppas jag).

Lördagar är nog väldigt bra dagar att träna på dessa inställningar som vi fick lära oss vid första kurstillfället :-)
 
 
Fredagsmys på er :-)
 
 

3 kommentarer

Vespa Vulgaris

26 Oct 2012 22:23

Lycka till med kursen :-)

annechristines

27 Oct 2012 08:38

Fin blogg och villken vacker bild på blomman.
Ha det så gott från annechristine

AnnaKK

28 Oct 2012 08:08

Jag är lite osäker på vad bokstäverna står för på en Nikon-kamera, men om du bestämmer dej för att lära dej två av dessa fyra (slutarprioritet och bländarprioritet, troligen S och A?) så kommer det att räcka länge!! :-)

Kommentera

Publiceras ej