Grattis till Dennis!

5kommentarer

För någon månad sedan så sökte sonen en utbildning som han nu har kommit in på. Jag är väldigt glad för hans skull men jag tror nog om jag ska var ärlig att han själv är gladast av oss alla, för....... Jag kommer också att vara väldigt glad men får allt vänta tills augusti nästa är för då ska jag och dottern åka och hälsa på honom. Skolan ligger ju inte bakom knuten just utan i Australien. University of te Sunshine Coast som ligger på Östra sidan av Australien, närmaste staden var jag kunde se var Brisbane. Så när jag ändå är där så kan jag ju ta mig en runda till Mooloolaba.  Jag misstänker att tiden kommer att gå väldigt sakta mellan februari och augusti. På ett sätt är det ju jättebra för då kanske jag hinner måla klart huset på Öland och lite annat på måste-göra-listan. Som tur är det ju bara oktober så det kommer att bli många tillfällen till planerande och fikastunder innan han drar. Dennis visade ett foto från skolan där kängurun hoppade runt i det fria.....så där kommer finnas mycket att fota. Ska bli så spännande.
 
En av mina busiga ungar :-)
 
Då var det kvällen igen!
Solen har varit framme hela dagen så jag känner mig nöjd :-)
 
 
 

5 kommentarer

Johanna

11 Oct 2012 22:27

oh en bit bort, skulle med vilja åka till australien, dock för resa runt, får väl göra det som pensionär, för nu står annat på schemat, som barnafödande :)

Haha, jag skall till ikea imorgon efter jobbet så får bestämma mig då :)

ja vi har med haft sol hela dagen, helt underbart :)

Anonym

11 Oct 2012 22:35

Men å va roligt för han grattis!ska du passa på att hälsa på?det måste du göra för Australien är ett fantastisk land!hoppas du får möjlighet till det!vilken bra bild på sonen!kram

Ama de casa

12 Oct 2012 13:08

Men så roligt för honom! Men ack så långt bort...
Fast en resa till Australien sitter ju inte fel :-)

sv: Tack för grattiset! :-)

Sara

12 Oct 2012 19:31

Så himla roligt för honom! Och kul för er också som får en utmärkt anledning att åka till Australien! :)

AnnaKK

13 Oct 2012 10:40

WOW!! Vilken chans att få komma ut och se sej om i stora världen - och du borde ju ta chansen att själv åka dit och hälsa på honom! :-D

Igår såg jag kängurur på tv som hoppade runt i snö. De har tydligen fått lite mer vinter än vanligt i Australien nu. :-)

Kommentera

Publiceras ej