Udda vinkel

4kommentarer

När Gozzi och jag var på väg till Öland så funderade jag lite över den där fototävlingen med tema "udda vinkel" och vad jag själv skulle kunna hitta på för något kul att fota. Rolig idè det där med vinklar och hur bilden förändras när man vrider lite på kameran eller på sig själv som i mitt fall. Men är man på Öland så vad passar inte bättre att fota i en udda vinkel än mitt objekt.



Gozzi kollade lite konstigt på mig när jag la mig på rygg för att fota

Och för er som undrar
så kan jag bara säga
att det var fantastiskt underbart på Öland

...och med detta säger jag

Natti Natti :-)

4 kommentarer

Carro - http://four.blogg.se/

08 May 2012 01:46

Ha en superfin tisdag! :D

Ailas

08 May 2012 10:41

Fin bild! :)

På Öland finns allt möjligt roligt, så jag tror absolut att ni hade en härlig vistelse. Ibland läääängtar jag dit!

Hostigt och dant här just nu, men det hör kanske våren till, också?

Kram!

Anonym

08 May 2012 20:22

coola bilder å va härligt med Öland ,må så gott

AnnaKK

09 May 2012 08:13

Annorlunda och häftigt perspektiv! Jag har tänkt så många gånger att jag vid tillfälle ska ta mej ända fram till en sån där snurra och verkligen spana in dem på nära håll. Och framförallt höra hur de låter, för det snackas ju så mycket om att deras "buller" är av den riktigt skadliga sorten. (Fast mer psykiskt då än fysisk, om jag har fattat saken rätt).



Vi snackade igår om att ta husbilen till Öland till helgen, men kom fram till att det är lite väl långt att köra för bara en övernattning... <:-) Nu ska visst inte vädret bli så kul heller, så vi får se om vi alls kommer iväg...



Ha det gott!! :-)

Kommentera

Publiceras ej