Onsdag på en måndag?

5kommentarer

Är det fler än jag som är vill om dagarna. Har fått tänka till ett par gånger extra idag om vilken veckodag det är, eftersom som jag är ledig så spelar det ju ingen roll men det är ju bra att veta så man kommer till jobbet på rätt dag när man väl ska dit. Valborg firades på underbara Öland med grill och annat gott. Där är så fint med alla blommor och min fina Magnolia som just nu börjar slå ut.



Har även hunnit med lite fotboll :-)

Nu är det snart dags för hundrunda nummer två
får se om hunden orkar följa med.

:-)

5 kommentarer

Ailas

02 May 2012 18:12

Vill också ha en magnolia! Men, får väl nöja mig med ett blommande krikonträd. Vackert det också.

Trädgårdsfix idag, men nu har ryggen fått nog, så kvällen bli vilsam och fin. Somnade faktiskt en stund hos Sotis, men den dumma telefonen väckte mig.

Trevlig kväll!

Kram

♥ Carina ♥

02 May 2012 18:19

Ja jag har måndag idag men det är tydligen redan onsdag...

Åh magnolia!! Jag önskar att jag kunde ha ett sånt träd men det funkar visst inte här uppe. Det är så vacker och doftar himmelskt...

Kram

Anonym

02 May 2012 22:13

mmm vilka dagar det varit å vilken otroligt vacker bild den översta, kul med fotboll:) kramen

Per-Anders

02 May 2012 23:41

Fin actionbild från fotbollsmatchen. Det här är en bra arbetsvecka. Den börjar med en onsdag och är redan snart slut.

Inger Maryissa

04 May 2012 15:51

Jag blir också vill på dagarna ibland, och speciellt när det är längre helger

och det blir nog mera så när man inte jobbar

Ja, det är så underbart nu när allting slår ut och Magnolia träden är så fina precis som de olika Körsbärsträden

kram

Kommentera

Publiceras ej