Färgbutiken

1kommentarer

Tog mig en sväng till färgbutiken igen för att se om jag kunde bli något klokare i denna kulördjungel. Jag som var så säker vilka kulörer jag skulle ha, är nu mer förvirrad än innan. Så efter 40 minuters velande så sa jag att jag kommer tillbaka i morgon, vet ju inte varför jag tror att det skulle hjälpa men jag har ju några timmar under nattens jobb som jag kan änvända till att fundera vidare på de nya broscherna jag fick med ännu flera kulörer :-)


Oavsett så kan inget bli sämre än som det är nu


Tjingeling från färgfundererskan :-)

1 kommentarer

AnnaKK

17 May 2012 11:16

Men det ÄR jättesvårt - både med färg och tapeter och allt möjligt som har med hus och hem att göra. Man tror man vet ända tills man stiger in i Colorama-butiken (eller någon annan dylik affär) - och sen vet man inte ett svatt längre. Jag känner ingen mej precis!!! <:-)



Vilken fin snickarglädje på vindskivan! :-)

Kommentera

Publiceras ej