Hejsan igen!

2kommentarer

Det bara rasslade till efter det nya året och vipps var det redan den 9 januari. Min tid vid datorn är minimal och mitt liv består just nu av att fortsätta mitt rensande, långpromenader med Gozzi, jobbnätter, sovdagar och letande efter kvitton som jag ska ha till deklarationen. Nu är huset sålt till ett ungt par som flyttar in i slutet på mars, så ni förstår att min tid går åt till alla måsten just nu. Med blandade känslor går jag nu in i slutfasen av allt tänkande och grejande med huset, samtidigt som det känns vemodigt så är det ju också början på något nytt. Det är nästan på dagen 4 år sedan som jag började fundera på hur jag skulle göra med huset, så man kan ju inte beskylla mig för att jag hastat fram något. Det är ju inte som att byta bil eller köpa ny dammsugare precis även om de båda köpen kan innebära mycket funderande och beslutsångest. Min tanke är ju att allt ska bli mycket bra till slut och det är vad jag ska försöka att jobba efter med hjälp av de mina som alltid finns där för att sträcka ut en hjälpande hand eller pucha på mig. Det kommer kanske bli glest med inlägg men desto mera har jag att skriva om sedan när allt kommer på plats.



:-)

2 kommentarer

Marie-Louise

10 Jan 2012 08:31

Jag förstår verkligen att man måste fundera ordentligt innan man säljer ett hus. jag hoppas det känns bra för dig. Kram vännen

Selma

10 Jan 2012 09:34

Att bestämma hur man ska bo kan ta sin tid.

Kommentera

Publiceras ej