Det minsta jag gör....

2kommentarer

Det som kunde tyckas vara stressande för ett tag sedan är nu saknad som avkoppling. För det var just vad det var, att sitta här vid datorn låta nya tanka komma och de man ville bli av med kunde man skriva ner på sin blogg eller bara låta försvinna långt bort när man fäste blicken på något intressant man ville läsa eller se. Min röda fina kontorsstol har nu gapat tom då jag susat förbi med tankar och måsten i min famn. Nu kändes det skönt att få slå sig ner och samla ihop sig lite och där med ta nya tag.

Hittade denna fina på rea, föreställande mina 4 söta barnbarn.

"Nalle Puh o nasse sitter på en klippa
med utsikt över havet.
Plötsligt vänder sig Nasse o ser in i
ögonen på Puh o börja gråta.
Puh ger honom en varm kram o håller
hans tass i sin tass.
Så frågar Nasse: " Kommer du alltid att älska mig Puh"
Puh fäller en tår ner i havet o säger:
" Nasse, den dagen du hittar den tåren igen, då slutar jag älska dig"

Kunde sagt det bättre själv,
för vem älskar inte Nasse.

2 kommentarer

♥ Carina ♥

21 Jan 2012 16:30

Nalle Puh är en klok liten björn :)

AnnaKK

24 Jan 2012 08:20

De är för söta, Phu och Nasse! :-)



Tids nog kommer nog din röda kontorsstol att få rå om dej lite mer igen. Ha det fint!!!

Kommentera

Publiceras ej