Tankar av W

5kommentarer

Sist när dottern med familj var här så höll vi på att greja lite med buskar och annat. Lilla W och jag körde lass på lass till min trädgårdstipp som jag har på baksidan av uthuslängan, där är även ett litet stup som kan se väldigt skrämmande ut för en 4 åring. Vid ett av dessa tillfällen så säger han. "Mormor akta så du inte ramlar ner, för om du gör det, då skulle jag sakna dig väldigt mycket". Jag hann inte säga så mycket förrän W fortsätter med att säga " jag hoppar efter dig mormor om du skulle ramla, så att du inte behöver sitta där själv".  I bland finns inte ord, det blev en lång kram istället.


Mormors hjärta

Blir man inte urblåst idag
så vet jag inte när det ska hända :-)

5 kommentarer

AnnaKK

13 Sep 2011 18:27

En sån gull-unge!!! :-D



Här har det luftat lite i träden, men inte så farligt. Jag vågade mej t o m ut i svampskogen en sväng. :-) Nu mera jämför man ju alla vindar med Gudrun och Per, och då var de rester av Katia som hittat hit bara som en lätt viskning! Men på andra håll har hon ju härjat desto mer... :-/

Ailas

14 Sep 2011 00:20

Visst blir man rörd av sådant prat! Förstår att det blev kramkalas sedan. Kanske något annat gott också?



En del blåst har vi haft också, men nog inte lika illa som vid kusterna. En del äpplen hade ramlat ner, så jag har skalat och skivat.

Nu blir det läggdags!

Kram

soffie

14 Sep 2011 09:33

hihi goo han är ditt barnbarn !här har blåsandet lugnat ner sig nu men guu va det har blåst. kram

AnnaKK

14 Sep 2011 11:55

Idag blåser det mindre än igår, men tyvärr är det också mycket mindre solsken än vad det var då. Ösregn just nu, för att vara helt sanningsenlig. BLÄ!!! :-(



Funderar på när jag senast var i Karlskrona-trakten, och kan inte komma på annat än att det måste vara väldigt många år sen!? Får försöka boka in en tripp ditåt nästa år! Detsamma gäller förresten för Öland också. :-)

Sarah Gabrielsson

14 Sep 2011 13:21

Har lagt upp mina favoritskor i bloggen. Gå in och rösta på vilket par du tycker är snyggast. Det par som får flest röster kommer jag tävla ut i bloggen :) Kram

Kommentera

Publiceras ej