Mellan 1 och 18

2kommentarer

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där? Därför är det första tipset vi vill ge dig att noga överväga vilken metod du ska använda för att fokusera på motivrt.
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid? Ett fotoalbum
3. Vad var det senaste du såg på tv? Bonde söker fru
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är: 11.05 men den var 10.58
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu? Min nya tvättmaskin
6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då? - Gick en runda med lurvetass
7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen? Min "göra" lista
8. Vad har du på dig? Jeans och luvtröja.
9. Drömde du något inatt? I så fall - vad? Har flera nätter drömt att jag ramlar ner från ett stup, det är väl så mitt liv ser ut för tillfället.
10. När skrattade du senast? Om en stund ska det ske...
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu? En hylla med tidningar, tidskriftsmappar och med mina nallar på.
12. Har du sett något konstigt på sistone? En svamp som såg ut som ett hjärta
13. Vilken var den senaste film du såg? Kommer inte ihåg vad den hette, men den var bra det minns jag :-)
14. Berätta något om dig själv som folk inte känner till. Jag vill ha en egen måne.
15. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara? Att alla skulle få äta sig mätta.
16. Tycker du om att dansa? - Dansa är jättekul, men det händer allt för sällan.
17. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands? Jag kan tänka mig att bo utomlands
18. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten? Men Lotta då, jag vill inte se dig här ännu jag returnera dig.

2 kommentarer

Lina

15 Sep 2011 14:34

Får man sno den här och använda sig av som tidsfördriv?

soffie

15 Sep 2011 20:51

å va kul lista , kramen

Kommentera

Publiceras ej