Jobbhelg

5kommentarer

När jobbhelgen infinner sig så händer inte så mycket mer än att sova, äta, lite fotboll och hundpromenader.
Mycket mera än så har inte hänt!


Så sant, så sant!

Jag glömde att berätta om ett café som heter Mandeltårtan som fick besök av tre fikasugna igår eftermiddag innan fotbollen, Mandeltårtan ligger i Ronneby. Om ni någon gång kommer till Ronneby så måste ni lova att besöka Mandeltårtan som ägs av två familjer. Så gottiga tårtor kunde man fika på där och jag längtar redan tills nästa gång.

Här går man in till Mandeltårtan

Med tänkvärda ord planterad i rabatten


Regn och jobbnatt är ingen rolig kombination
Sov så gott!

:-)

5 kommentarer

Selma

19 Sep 2011 08:18

I mina rabatter växer det mest ogräs. Vare sig vackra blommor just eller klokskaper.

Marie-Louise

19 Sep 2011 09:18

Såg ut som ett riktigt mysigt ställe det där :) Kram

♥ Carina ♥

19 Sep 2011 19:03

Dit hade jag gärnat gått och fikat! Jag älskar att fika :)

Och vilka vackra fönster, bara det är ju värt ett besök :)

Verkligen tänkvärda ord där i rabatten...

Kram kram

soffie

19 Sep 2011 20:53

vad vackert med de orden i rabatten, härlig bild på flickan där på trappen, är du ledig nu nån dag då du jobbat helg?må gott

AnnaKK

20 Sep 2011 08:35

Vilket gulligt namn på caféet - man blir ju fikasugen av att bara höra det ju. :-)~



Mmm, kan tänka mej att det är slitigt att jobba helgnätter när man även vill umgås med såna som har ledigt på dom dagarna. Hoppas du fick sova ut ordentligt igår!? :-)

Kommentera

Publiceras ej