Jag ser det regnar, jag ser det regnar.....

6kommentarer

Någon öppnade himlen ovanför mitt huvud, satte just på hunden kopplet för att gå en skön promenad efter städandet men det får allt vänta. Eftersom Gozzi inte gillar rengpromenader så tog jag en kopp te i stället och satte mig lite vid min dator, innan det är dags för mera städ . Visning av huset i morgon igen, man vågar knappast inte röra sig inne för att inte stöka ner. Men jag har ju en ledig helg att se fram emot med fredagsmys, lördag med fotboll och lördagsgodis, långpromenader och en god bit mat på kvällen. Så vad gör det att regnar, jag har ju det varmt och gott inne. Jag hörde någon viska tyst att det skulle bli fint väder nästa vecka och det håller jag tummarna för att det ska bli.


Om jag hinner så kan det bli en tur till Öland på söndag

När Du behöver något,
förneka det inte. Även om
Du aldrig kan få det, är
det helt okey att önska.

:-)

6 kommentarer

AnnaKK

23 Sep 2011 17:17

Åh, vad vindsnurror gör sej bra på bild - inte minst i den där tjusiga ljussättningen. :-)



Skönt med en ledig helg. Tror faktiskt att jag också har det - om det nu inte som vanligt är så att någon har glömt att skriva i nån aktivitet i kalendern. Hm!?



Ha en mysig kväll! :-)

soffie

23 Sep 2011 20:28

fina och kloka ord på slutet!ha en underbart ledig helg!!

AnnaKK

24 Sep 2011 07:53

Go´morron! :-)



Damlaget vann sin serie för några år sen, så jag har iallafall lite rutin på städningen och tvätten efter dylika tilldragelser. ;-) Bland annat gäller det att inte hänga in några täckjackor i skåpet igen utan att tvätta dem först, för även om de är torra så kan man vara övertygad om att de har varit indränkta med Pommac. Ett enkelt doftprov - så åkte tre såna in i tvättmaskinen också! :-D



Ha en fin dag! :-)

Marie-Louise

24 Sep 2011 18:18

Ja fint höstväder skulle verkligen sitta fint nu. ha en fin helg. Kram

♥ Carina ♥

24 Sep 2011 21:24

Ja, önska kostar ingenting :)

Här har vi haft ett jättefint höstväder idag, hoppas ni har haft detsamma.

Ha en trevlig tur till Öland i morgon om du åker :)

Kram

Inger Maryissa

24 Sep 2011 23:22

Här har det varit fint väder idag, med sol, och hoppas det fortsätter så.

För det var så trist med regnet för någon dag sedan

och ja, håller tummarna för att nästa vecka blir fin

Och fin liten dikt

och ja, det är alltid ok att önska...även om man kanske inte får det man önskar..

kramar

Kommentera

Publiceras ej