Hej igen!

3kommentarer

Nu är jag här, tiden har liksom inte räckt till. Fösta visningen av huset var igår och 6 familjer var här för att eventuellt kolla in sin nya bostad. Hur pass intresserade de var efter de varit här vet jag inte men det får väl visa sig framöver. Jobbet och att städa har varit min dag, har inte varit inne på datorn på hur länge som, så det är inte utan att jag saknat er. Men lite kul har jag också hunnit me, mitt minsta barnbarn har varit här hos mig i helgen för mamma och storebror har varit i Göteborg medan pappan i familjen fick gå till jobbet. På fredagskvällen hade vi 25, 8 och 4 års kalas, mycket trevligt när alla barn och barnbarn är hemma för att umgås. På lördagen var jag på fotboll och medan jag fotograferade så passade sonens flickvän Julia lilla barnbarnet, matchen slutade med förlust 2-0 och att förlora är ju aldrig kul. På kvällen var vi på kräftskiva hemma hos mina föräldrar och vi syskon träffades för att umgås en stund. Eftersom vi jobbar inom vården med olika tider och helger så är det inte ofta min mamma kan samla oss. På söndagen var det städ och plockande som gällde inför visning och så jobbet förstås. En natt till sedan är det visning av hus i morgon igen men jag ska vara ledigt över helgen och det ska bli skönt.


Vilka fina klockor lilla N fick prova

Erfarenhet är att veta en massa saker som man inte bör göra :-)

3 kommentarer

AnnaKK

07 Sep 2011 19:40

Minns hur det var när vi skulle sälja vårt förra hus... Mäklaren kunde ringa på eftermiddagen och fråga om det var okej att komma med nån/några för visning på kvällen. 8-X Då var det bara till att säga "javisst!" och slänga sej över dammsugaren.



Hoppas det inte ska behövas så jättemånga visningar för din del, utan att det blir affär av snabbt! :-)



Ha det gott mellan arbetspass och regnskurar!!

soffie

07 Sep 2011 22:24

oj vad du har hunnit med massor!grattis till alla dem som fyllt år:)

va mysigt att ni kunde ses allihopa å ha kräftskiva hos dina föräldrar,hihi gooo bild !!!!

Inger Maryissa

07 Sep 2011 22:35

Kan tänka mig att du haft mycket omkring dig med visningen av huset

hoppas det kommer att gå bra

och mysigt med barnbarnen och en så söt bild

kramar

Kommentera

Publiceras ej