Välstädat

3kommentarer

Fördelen med att ha husvisning är att det blir väldigt välstädat. Som tur är så är det inte bara spekulanterna som får njuta av mitt välstädade hem, utan även jag liggande på hela ryggen i soffan. Hade mina funderingar ikväll när jag pratade med sonen och hans flickvän, om de som var här även kollade in i kylskåpet, tänk om de även kollar i min garderob. Så tänker de kanske att jag har dålig klädsmak. Hahaha...nu blev det lite kul. Skulle kunna tänka mig att sätta upp lite filmkameror för att kolla vad de gör när de strosar runt i ännu så länge mitt hem och framförallt väldigt nyfiken på vad de pratar om. Tar nog tillbaka de sista meningarna.....vill nog inte veta. Jag kan faktiskt le åt allt ihop nu, trodde inte att jag skulle komma dit så jag känner mig mycket nöjd. Men som i allt annat så kommer de där dagar då man inte ler så mycket men de dyker inte upp lika ofta längre, som tur är.



:-)

3 kommentarer

Selma

08 Nov 2011 08:39

Lite otäckt att få redan på vad folk säger så där om ens saker och möbler.

AnnaKK

08 Nov 2011 10:52

Du får "ta igen" det sen när du själv ska gå på visningar, för att se ut ditt nya boende!? ;-)



Ha en fin dag, trots grått och vått! :-)

Ailas

08 Nov 2011 17:46

Här skulle de då inte brista i lovsång, men desto enklare vore det väl för dem att se hur deras saker skulle skapa en tillvaro. ;)

Så huvudet upp!

Kram

Kommentera

Publiceras ej